Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоліла, С. Ю.-
dc.contributor.authorСергєєва, Ю. А.-
dc.contributor.authorБоліла, А. О.-
dc.date.accessioned2024-03-05T12:06:10Z-
dc.date.available2024-03-05T12:06:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБоліла С. Ю., Сергєєва Ю. А., Боліла А. О. Підвищення конкурентоспроможності підприємства м'ясопереробної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48619-
dc.description.abstractНа основі досліджень конкурентних позицій розроблена маркетингова стратегія для м'ясопереробного підприємства та його торгівельної марки й визначені заходи підвищення конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of researches of competitive positions marketing strategy for the enterprise in the meat-processing fiel and its trade mark and certain actions of increase of their competitiveness is developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємства м'ясопереробної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_6.pdf105.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.