Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48619
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства м'ясопереробної галузі
Автори: Боліла, С. Ю.
Сергєєва, Ю. А.
Боліла, А. О.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Боліла С. Ю., Сергєєва Ю. А., Боліла А. О. Підвищення конкурентоспроможності підприємства м'ясопереробної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): На основі досліджень конкурентних позицій розроблена маркетингова стратегія для м'ясопереробного підприємства та його торгівельної марки й визначені заходи підвищення конкурентоспроможності.
On the basis of researches of competitive positions marketing strategy for the enterprise in the meat-processing fiel and its trade mark and certain actions of increase of their competitiveness is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48619
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_6.pdf105.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.