Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Назва: Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії
Автори: Лозова, О. А.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Лозова Р. А. Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 105 «Економічні науки». 2010. С.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 105
Короткий огляд (реферат): Розглянуто математичні моделі, що дозволяють забещпечити ефективність організації й проведення рекламної кампанії.
Mathematical models which allows to ensure efficiency of organization and conducting of advertising campaign are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Розташовується у зібраннях:Випуск105: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_105_2010_32.pdf163.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.