Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозова, О. А.-
dc.date.accessioned2024-03-01T11:57:37Z-
dc.date.available2024-03-01T11:57:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛозова Р. А. Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 105 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472-
dc.description.abstractРозглянуто математичні моделі, що дозволяють забещпечити ефективність організації й проведення рекламної кампанії.uk_UA
dc.description.abstractMathematical models which allows to ensure efficiency of organization and conducting of advertising campaign are examined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 105-
dc.titleМатематичні моделі організації та проведення рекламної кампаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск105: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_105_2010_32.pdf163.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.