Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Название: Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії
Авторы: Лозова, О. А.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Лозова Р. А. Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 105 «Економічні науки». 2010. С.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 105
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто математичні моделі, що дозволяють забещпечити ефективність організації й проведення рекламної кампанії.
Mathematical models which allows to ensure efficiency of organization and conducting of advertising campaign are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Располагается в коллекциях:Випуск105: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_105_2010_32.pdf163.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.