Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Title: Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії
Authors: Лозова, О. А.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лозова Р. А. Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 105 «Економічні науки». 2010. С.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 105
Abstract: Розглянуто математичні моделі, що дозволяють забещпечити ефективність організації й проведення рекламної кампанії.
Mathematical models which allows to ensure efficiency of organization and conducting of advertising campaign are examined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48472
Appears in Collections:Випуск105: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_105_2010_32.pdf163.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.