Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334
Назва: Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання
Автори: Комаріст, О. І.
Алдохіна, Н. І.
Комаріст, А. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Комаріст О. І., Алдохіна Н. І., Комаріст А. В. Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Короткий огляд (реферат): Сформульовано проблеми маркетинговою діяльністю у вітчизняних малих підприємствах в умовах фінансової кризи. Визначені загальні принципи управління маркетинговою діяльністю малого підприємства, реалізація яких адаптує функціонування підприємств до сучасних реалій економічної системи України.
The problems of domestic small businesses’ marketing activity in financial crisis were formulated. The general principles of marketing activities of small enterprises, which adapts to the functioning of modern economic realities of Ukraine, were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334
Розташовується у зібраннях:Випуск104: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_104_2010_28.pdf109.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.