Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомаріст, О. І.-
dc.contributor.authorАлдохіна, Н. І.-
dc.contributor.authorКомаріст, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-29T08:27:39Z-
dc.date.available2024-02-29T08:27:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКомаріст О. І., Алдохіна Н. І., Комаріст А. В. Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334-
dc.description.abstractСформульовано проблеми маркетинговою діяльністю у вітчизняних малих підприємствах в умовах фінансової кризи. Визначені загальні принципи управління маркетинговою діяльністю малого підприємства, реалізація яких адаптує функціонування підприємств до сучасних реалій економічної системи України.uk_UA
dc.description.abstractThe problems of domestic small businesses’ marketing activity in financial crisis were formulated. The general principles of marketing activities of small enterprises, which adapts to the functioning of modern economic realities of Ukraine, were determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104-
dc.titleЗасади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск104: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_104_2010_28.pdf109.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.