Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомаріст, О. І.-
dc.contributor.authorАлдохіна, Н. І.-
dc.contributor.authorКомаріст, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-29T08:27:39Z-
dc.date.available2024-02-29T08:27:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКомаріст О. І., Алдохіна Н. І., Комаріст А. В. Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334-
dc.description.abstractСформульовано проблеми маркетинговою діяльністю у вітчизняних малих підприємствах в умовах фінансової кризи. Визначені загальні принципи управління маркетинговою діяльністю малого підприємства, реалізація яких адаптує функціонування підприємств до сучасних реалій економічної системи України.uk_UA
dc.description.abstractThe problems of domestic small businesses’ marketing activity in financial crisis were formulated. The general principles of marketing activities of small enterprises, which adapts to the functioning of modern economic realities of Ukraine, were determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104-
dc.titleЗасади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск104: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_104_2010_28.pdf109.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.