Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334
Название: Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання
Авторы: Комаріст, О. І.
Алдохіна, Н. І.
Комаріст, А. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Комаріст О. І., Алдохіна Н. І., Комаріст А. В. Засади управління маркетинговою діяльністю малого підприємства у нових умовах господарювання. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Краткий осмотр (реферат): Сформульовано проблеми маркетинговою діяльністю у вітчизняних малих підприємствах в умовах фінансової кризи. Визначені загальні принципи управління маркетинговою діяльністю малого підприємства, реалізація яких адаптує функціонування підприємств до сучасних реалій економічної системи України.
The problems of domestic small businesses’ marketing activity in financial crisis were formulated. The general principles of marketing activities of small enterprises, which adapts to the functioning of modern economic realities of Ukraine, were determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48334
Располагается в коллекциях:Випуск104: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_104_2010_28.pdf109.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.