Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Назва: Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі
Автори: Фротер, О. С.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Фротер О. С. Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні напрями реалізації аграрними підприємствами концепцій соціально-відповідального маркетингу. Встановлено умови й ефективної, системної і комплексної реалізації.
The main directions of realization of the conception of socially responsible marketing by agrarian enterprises are studied. The conditions of efficient, systemic and complex realization are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-58.pdf272.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.