Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФротер, О. С.-
dc.date.accessioned2024-02-28T11:55:11Z-
dc.date.available2024-02-28T11:55:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФротер О. С. Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296-
dc.description.abstractДосліджено основні напрями реалізації аграрними підприємствами концепцій соціально-відповідального маркетингу. Встановлено умови й ефективної, системної і комплексної реалізації.uk_UA
dc.description.abstractThe main directions of realization of the conception of socially responsible marketing by agrarian enterprises are studied. The conditions of efficient, systemic and complex realization are defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleФормування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-58.pdf272.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.