Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Title: Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі
Authors: Фротер, О. С.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Фротер О. С. Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Досліджено основні напрями реалізації аграрними підприємствами концепцій соціально-відповідального маркетингу. Встановлено умови й ефективної, системної і комплексної реалізації.
The main directions of realization of the conception of socially responsible marketing by agrarian enterprises are studied. The conditions of efficient, systemic and complex realization are defined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-58.pdf272.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.