Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285
Название: Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузі
Авторы: Писаренко, В. В.
Терещенко, І. О.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Писаренко В. В., Терещенко І. О. Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Сукупність ринкових перетворень, що зараз відбуваються у агропромисловому секторі нашої країни, вимагають підвищення ефективності діяльності підприємства. Таким резервом є стратегічне управління, зокрема формування конкурентної стратегії, яке передбачає відпрацювання механізму функціонування, у ринковому середовищі, підприємства, в залежності від наявних у нього переваг та особливостей галузі.
Aggregate of market transformations, which presently take place in the agroindustrial sector of our country, require the increase of efficiency of activity of enterprise. Such reserve is a strategic management, in particular forming of competition strategy, which foresees working off the mechanism of functioning, in a market environment, enterprises, depending on present for him advantages and features of industry.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-54.pdf290.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.