Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисаренко, В. В.-
dc.contributor.authorТерещенко, І. О.-
dc.date.accessioned2024-02-28T11:21:33Z-
dc.date.available2024-02-28T11:21:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПисаренко В. В., Терещенко І. О. Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285-
dc.description.abstractСукупність ринкових перетворень, що зараз відбуваються у агропромисловому секторі нашої країни, вимагають підвищення ефективності діяльності підприємства. Таким резервом є стратегічне управління, зокрема формування конкурентної стратегії, яке передбачає відпрацювання механізму функціонування, у ринковому середовищі, підприємства, в залежності від наявних у нього переваг та особливостей галузі.uk_UA
dc.description.abstractAggregate of market transformations, which presently take place in the agroindustrial sector of our country, require the increase of efficiency of activity of enterprise. Such reserve is a strategic management, in particular forming of competition strategy, which foresees working off the mechanism of functioning, in a market environment, enterprises, depending on present for him advantages and features of industry.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleОсобливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-54.pdf290.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.