Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285
Title: Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузі
Authors: Писаренко, В. В.
Терещенко, І. О.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Писаренко В. В., Терещенко І. О. Особливості формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Сукупність ринкових перетворень, що зараз відбуваються у агропромисловому секторі нашої країни, вимагають підвищення ефективності діяльності підприємства. Таким резервом є стратегічне управління, зокрема формування конкурентної стратегії, яке передбачає відпрацювання механізму функціонування, у ринковому середовищі, підприємства, в залежності від наявних у нього переваг та особливостей галузі.
Aggregate of market transformations, which presently take place in the agroindustrial sector of our country, require the increase of efficiency of activity of enterprise. Such reserve is a strategic management, in particular forming of competition strategy, which foresees working off the mechanism of functioning, in a market environment, enterprises, depending on present for him advantages and features of industry.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48285
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-54.pdf290.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.