Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821
Title: Маркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Marketing research of agricultural enterprises.
Маркетинговое исследование деятельности сельскохозяйственных предприятий.
Authors: Куріпченко, О.В.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Citation: Куріпченко О.В. Маркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємств. 2014. № 6. С. 251
Series/Report no.: Економічні науки;№ 6
Abstract: В статье проведено маркетинговое исследование, а именно анализ результатов производственной деятельности сельскохозяйственных предприятий и сделан АВС-анализ их товарного ассортимента. В результате чего были выявлены приоритетные виды сельскохозяйственных культур, которые способствуют повышению экономической эффективности производства в целом.
The article marketing research, namely the analysis of the production of agricultural enterprises and ABC-analysis is made of their product range. As a result, identified priority types of crops that promote economic efficiency in general.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuripchenko.pdf360.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.