Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821
Назва: Маркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Marketing research of agricultural enterprises.
Маркетинговое исследование деятельности сельскохозяйственных предприятий.
Автори: Куріпченко, О.В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Куріпченко О.В. Маркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємств. 2014. № 6. С. 251
Серія/номер: Економічні науки;№ 6
Короткий огляд (реферат): В статье проведено маркетинговое исследование, а именно анализ результатов производственной деятельности сельскохозяйственных предприятий и сделан АВС-анализ их товарного ассортимента. В результате чего были выявлены приоритетные виды сельскохозяйственных культур, которые способствуют повышению экономической эффективности производства в целом.
The article marketing research, namely the analysis of the production of agricultural enterprises and ABC-analysis is made of their product range. As a result, identified priority types of crops that promote economic efficiency in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuripchenko.pdf360.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.