Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуріпченко, О.В.-
dc.date.accessioned2022-08-13T10:46:08Z-
dc.date.available2022-08-13T10:46:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКуріпченко О.В. Маркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємств. 2014. № 6. С. 251uk_UA
dc.identifier.otherУДК 631.1.027:631.115-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4821-
dc.description.abstractВ статье проведено маркетинговое исследование, а именно анализ результатов производственной деятельности сельскохозяйственных предприятий и сделан АВС-анализ их товарного ассортимента. В результате чего были выявлены приоритетные виды сельскохозяйственных культур, которые способствуют повышению экономической эффективности производства в целом.uk_UA
dc.description.abstractThe article marketing research, namely the analysis of the production of agricultural enterprises and ABC-analysis is made of their product range. As a result, identified priority types of crops that promote economic efficiency in general.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 6-
dc.titleМаркетингове дослідження діяльності сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of agricultural enterprises.uk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговое исследование деятельности сельскохозяйственных предприятий.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuripchenko.pdf360.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.