Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125
Название: Міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції
Авторы: Маркова, О. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Маркова О. В. Міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції, зокрема в Польщі та Сполучених Штатах Америки. Значна увага приділена вивченню досвіду ефективного функціонування оптових сільськогосподарських ринків у Польщі. Автором запропонована структурна схема елементів маркетингу плодоовочевої продукції для вітчизняних підприємств.
In the article international experience of application of marketing is investigational at the market of fruit and vegetable products, in particular in Poland and United States of America. Considerable attention is spared to the study of experience of the effective functioning of wholesale agricultural markets in Poland. An author is offer the flow diagram of marketing's elements of fruit and vegetable products for domestic enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-26.pdf352.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.