Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-26T14:32:06Z-
dc.date.available2024-02-26T14:32:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаркова О. В. Міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125-
dc.description.abstractУ статті досліджено міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції, зокрема в Польщі та Сполучених Штатах Америки. Значна увага приділена вивченню досвіду ефективного функціонування оптових сільськогосподарських ринків у Польщі. Автором запропонована структурна схема елементів маркетингу плодоовочевої продукції для вітчизняних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the article international experience of application of marketing is investigational at the market of fruit and vegetable products, in particular in Poland and United States of America. Considerable attention is spared to the study of experience of the effective functioning of wholesale agricultural markets in Poland. An author is offer the flow diagram of marketing's elements of fruit and vegetable products for domestic enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМіжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-26.pdf352.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.