Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125
Title: Міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції
Authors: Маркова, О. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Маркова О. В. Міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: У статті досліджено міжнародний досвід застосування маркетингу на ринку плодоовочевої продукції, зокрема в Польщі та Сполучених Штатах Америки. Значна увага приділена вивченню досвіду ефективного функціонування оптових сільськогосподарських ринків у Польщі. Автором запропонована структурна схема елементів маркетингу плодоовочевої продукції для вітчизняних підприємств.
In the article international experience of application of marketing is investigational at the market of fruit and vegetable products, in particular in Poland and United States of America. Considerable attention is spared to the study of experience of the effective functioning of wholesale agricultural markets in Poland. An author is offer the flow diagram of marketing's elements of fruit and vegetable products for domestic enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48125
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-26.pdf352.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.