Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48065
Назва: Екологічний маркетинг у землекористуванні
Автори: Лозинська, О. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Лозинська О. В. Екологічний маркетинг у землекористуванні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Екологічний маркетине у землекористуванні. Розглядається сутність та складові екологічного маркетингу в землекористуванні. Обумовлюється його роль у забезпеченні ефективності сільськогосподарського виробництва.
Environmental marketing of land utilization. The essence of marketing and environmental components of land utilization. Its role in ensuring the efficiency of agricultural production is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48065
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-20.pdf401.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.