Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозинська, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-24T15:12:19Z-
dc.date.available2024-02-24T15:12:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛозинська О. В. Екологічний маркетинг у землекористуванні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48065-
dc.description.abstractЕкологічний маркетине у землекористуванні. Розглядається сутність та складові екологічного маркетингу в землекористуванні. Обумовлюється його роль у забезпеченні ефективності сільськогосподарського виробництва.uk_UA
dc.description.abstractEnvironmental marketing of land utilization. The essence of marketing and environmental components of land utilization. Its role in ensuring the efficiency of agricultural production is determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleЕкологічний маркетинг у землекористуванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-20.pdf401.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.