Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48065
Title: Екологічний маркетинг у землекористуванні
Authors: Лозинська, О. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лозинська О. В. Екологічний маркетинг у землекористуванні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Екологічний маркетине у землекористуванні. Розглядається сутність та складові екологічного маркетингу в землекористуванні. Обумовлюється його роль у забезпеченні ефективності сільськогосподарського виробництва.
Environmental marketing of land utilization. The essence of marketing and environmental components of land utilization. Its role in ensuring the efficiency of agricultural production is determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48065
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-20.pdf401.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.