Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059
Название: Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринок
Авторы: Кошова, Л. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Кошова Л. М. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринок. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств за умови виходу на зовнішній агропродовольчий ринок, а також стан та ефективність виробництва аграрної продукції і можливість реалізації її на світовому ринку. Проаналізовано основні канали реалізації агропродукцй на зовнішньому ринку.
In the article the basic marketing aspects of increase of competitiveness of agrarian enterprises are considered on condition of going into a foreign market, and also state and efficiency of production of agrarian goods and marketability of her in the world market. The basic channels of realization of are analysed at the foreign market
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-14.pdf297.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.