Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошова, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-02-24T14:22:58Z-
dc.date.available2024-02-24T14:22:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКошова Л. М. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринок. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств за умови виходу на зовнішній агропродовольчий ринок, а також стан та ефективність виробництва аграрної продукції і можливість реалізації її на світовому ринку. Проаналізовано основні канали реалізації агропродукцй на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the basic marketing aspects of increase of competitiveness of agrarian enterprises are considered on condition of going into a foreign market, and also state and efficiency of production of agrarian goods and marketability of her in the world market. The basic channels of realization of are analysed at the foreign marketuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-14.pdf297.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.