Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059
Title: Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринок
Authors: Кошова, Л. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кошова Л. М. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК за умови виходу на зовнішній ринок. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: У статті розглянуто основні маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств за умови виходу на зовнішній агропродовольчий ринок, а також стан та ефективність виробництва аграрної продукції і можливість реалізації її на світовому ринку. Проаналізовано основні канали реалізації агропродукцй на зовнішньому ринку.
In the article the basic marketing aspects of increase of competitiveness of agrarian enterprises are considered on condition of going into a foreign market, and also state and efficiency of production of agrarian goods and marketability of her in the world market. The basic channels of realization of are analysed at the foreign market
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48059
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-14.pdf297.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.