Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950
Назва: Формування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукції
Автори: Маркова, О. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Маркова О. В. Формування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено обгрунтування практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування конкурентної карти плодоовочевого ринку регіону, як основи для розробки та реалізації маркетингових конкурентних стратегій підприємств-виробників плодоовочевої продукції.
In the article the ground of practical recommendations is carried out in relation to perfection of process of forming of competition map of fruit and vegetable market of region, as bases for development and realization of marketing's competition strategies of enterprises-producers of fruit and vegetable products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-70.pdf336.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.