Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950
Название: Формування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукції
Авторы: Маркова, О. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Маркова О. В. Формування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено обгрунтування практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування конкурентної карти плодоовочевого ринку регіону, як основи для розробки та реалізації маркетингових конкурентних стратегій підприємств-виробників плодоовочевої продукції.
In the article the ground of practical recommendations is carried out in relation to perfection of process of forming of competition map of fruit and vegetable market of region, as bases for development and realization of marketing's competition strategies of enterprises-producers of fruit and vegetable products.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-70.pdf336.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.