Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:35:49Z-
dc.date.available2024-02-23T12:35:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаркова О. В. Формування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47950-
dc.description.abstractУ статті здійснено обгрунтування практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування конкурентної карти плодоовочевого ринку регіону, як основи для розробки та реалізації маркетингових конкурентних стратегій підприємств-виробників плодоовочевої продукції.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the ground of practical recommendations is carried out in relation to perfection of process of forming of competition map of fruit and vegetable market of region, as bases for development and realization of marketing's competition strategies of enterprises-producers of fruit and vegetable products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleФормування конкурентної карти регіонального ринку плодоовочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-70.pdf336.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.