Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Title: Роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку суб'єктів аграрного сектору економіки України
Authors: Кузнецова, Ю. А.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Красота О. Г. Аспекти удосконалення управлінського обліку використання та оновлення основних засобів в сільському господарстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: В статті проаналізовано понятійний апарат «інновації». Розглянуто найбільш поширені висловлювання щодо посднання таких категорій як «маркетинг» та «інновації». Проаналізовано стан інноваційного розвитку аграрного сектору України.
The definition of the term innovation was analyzed in this article. The most prevalent opinions as to the amalgamation of such categories as «marketing and innovation» were studied. The state of innovative development of the Ukrainian agrarian sector was examined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-65.pdf281.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.