Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Назва: Роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку суб'єктів аграрного сектору економіки України
Автори: Кузнецова, Ю. А.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Красота О. Г. Аспекти удосконалення управлінського обліку використання та оновлення основних засобів в сільському господарстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано понятійний апарат «інновації». Розглянуто найбільш поширені висловлювання щодо посднання таких категорій як «маркетинг» та «інновації». Проаналізовано стан інноваційного розвитку аграрного сектору України.
The definition of the term innovation was analyzed in this article. The most prevalent opinions as to the amalgamation of such categories as «marketing and innovation» were studied. The state of innovative development of the Ukrainian agrarian sector was examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-65.pdf281.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.