Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Название: Роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку суб'єктів аграрного сектору економіки України
Авторы: Кузнецова, Ю. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Красота О. Г. Аспекти удосконалення управлінського обліку використання та оновлення основних засобів в сільському господарстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано понятійний апарат «інновації». Розглянуто найбільш поширені висловлювання щодо посднання таких категорій як «маркетинг» та «інновації». Проаналізовано стан інноваційного розвитку аграрного сектору України.
The definition of the term innovation was analyzed in this article. The most prevalent opinions as to the amalgamation of such categories as «marketing and innovation» were studied. The state of innovative development of the Ukrainian agrarian sector was examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-65.pdf281.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.