Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Ю. А.-
dc.date.accessioned2024-02-23T11:43:38Z-
dc.date.available2024-02-23T11:43:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКрасота О. Г. Аспекти удосконалення управлінського обліку використання та оновлення основних засобів в сільському господарстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47938-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано понятійний апарат «інновації». Розглянуто найбільш поширені висловлювання щодо посднання таких категорій як «маркетинг» та «інновації». Проаналізовано стан інноваційного розвитку аграрного сектору України.uk_UA
dc.description.abstractThe definition of the term innovation was analyzed in this article. The most prevalent opinions as to the amalgamation of such categories as «marketing and innovation» were studied. The state of innovative development of the Ukrainian agrarian sector was examined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleРоль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку суб'єктів аграрного сектору економіки Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-65.pdf281.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.