Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47835
Назва: Формування конкурентних переваг готельно-ресторанних комплексів
Інші назви: Formation of competitive advantages of hotel and restaurant complexes
Автори: Степанова, Софія Андріївна
Науковий керівник : Яцун, Л. М.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: конкурентні переваги;управління конкурентоспроможністю;стратегія;готельно-ресторанне господарство;конкурентоспроможність;туристичний потенціал;процес обслуговування;strategic management;strategy;hospitality;hotel;euroregion;factors of competitiveness;tourism potential;the process of service
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Степанова С. А. Формування конкурентних переваг готельно-ресторанних комплексів: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. Л. М. Яцун; Харків, 2023. 92 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі узагальнено понятійний апарат щодо визначення сутності понять «конкурентні переваги» та «управління конкурентоспроможністю» та запропоновано визначення даних понять з урахуванням розглянутих специфічних рис, що характерні для сфери послуг. Проаналізовано стан та перспективи розвитку готельно-ресторанних мереж, обґрунтовано доцільність співробітництва в сфері послуг. Досліджено управлінську та фінансову діяльність готелю, визначено його конкурентні переваги. Наукова новизна: розроблено стратегію конкурентоспроможності готельного комплексу в напрямі формування готельних мереж, визначено основні напрями її реалізації на основі інноваційних бізнес-процесів та встановлено доцільність їх впровадження та економічно-соціальна ефективність в умовах повоєнного відродження готельного господарства. Використання комп’ютерних та інформаційних технологій визначається: аналізом сучасних інформаційних технологій, що використовуються в роботі готелю; підготовкою комп’ютерної презентації роботи.
In the thesis determinations of «strategy» and «strategic management» are generalized and the new ones subject to specific characteristics of hotel industry are proposed. The state and prospects of cross-border collaboration analyzed. Suitability of cooperation in the hotel industry are substantiated. Management and financing activity of the hotel that is the representative of the euroregion is analyzed. Scientific novelty: development strategy of the hotel industry of euroregion, the main lines of its implementation are proposed. Use of information technologies is defined on an analysis of modern information technologies in hotel industry, computer training thesis presentation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47835
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_44_2_073_19b-05_Stepanova_S_A.pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.