Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47835
Title: Формування конкурентних переваг готельно-ресторанних комплексів
Other Titles: Formation of competitive advantages of hotel and restaurant complexes
Authors: Степанова, Софія Андріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Яцун, Л. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: конкурентні переваги;управління конкурентоспроможністю;стратегія;готельно-ресторанне господарство;конкурентоспроможність;туристичний потенціал;процес обслуговування;strategic management;strategy;hospitality;hotel;euroregion;factors of competitiveness;tourism potential;the process of service
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Степанова С. А. Формування конкурентних переваг готельно-ресторанних комплексів: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. Л. М. Яцун; Харків, 2023. 92 с.
Abstract: У роботі узагальнено понятійний апарат щодо визначення сутності понять «конкурентні переваги» та «управління конкурентоспроможністю» та запропоновано визначення даних понять з урахуванням розглянутих специфічних рис, що характерні для сфери послуг. Проаналізовано стан та перспективи розвитку готельно-ресторанних мереж, обґрунтовано доцільність співробітництва в сфері послуг. Досліджено управлінську та фінансову діяльність готелю, визначено його конкурентні переваги. Наукова новизна: розроблено стратегію конкурентоспроможності готельного комплексу в напрямі формування готельних мереж, визначено основні напрями її реалізації на основі інноваційних бізнес-процесів та встановлено доцільність їх впровадження та економічно-соціальна ефективність в умовах повоєнного відродження готельного господарства. Використання комп’ютерних та інформаційних технологій визначається: аналізом сучасних інформаційних технологій, що використовуються в роботі готелю; підготовкою комп’ютерної презентації роботи.
In the thesis determinations of «strategy» and «strategic management» are generalized and the new ones subject to specific characteristics of hotel industry are proposed. The state and prospects of cross-border collaboration analyzed. Suitability of cooperation in the hotel industry are substantiated. Management and financing activity of the hotel that is the representative of the euroregion is analyzed. Scientific novelty: development strategy of the hotel industry of euroregion, the main lines of its implementation are proposed. Use of information technologies is defined on an analysis of modern information technologies in hotel industry, computer training thesis presentation
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47835
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073_19b-05_Stepanova_S_A.pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.