Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785
Назва: Страховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиків
Автори: Зоря, О. П.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Зоря О. П. Страховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиків. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади розвитку стратегічного маркетингу, проаналізовані його особливості на ринку аграрного страхування, виокремлено об'єкти першочергової уваги маркетингової служби страховиків на зазначеному ринку, запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності страхових компаній на ринку сільськогосподарського страхування
Theoretical principles of development of the insurance marketing are considered in the article, his features are analysed at the market of agrarian insurance, the objects of near-term attention of marketing service of insurers are distinguished at the noted market, offered directions of improvement of marketing activity of insurance companies at the market of agricultural insurance
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785
Розташовується у зібраннях:Випуск 98: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_98_2010_45.pdf93.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.