Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785
Название: Страховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиків
Авторы: Зоря, О. П.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Зоря О. П. Страховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиків. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади розвитку стратегічного маркетингу, проаналізовані його особливості на ринку аграрного страхування, виокремлено об'єкти першочергової уваги маркетингової служби страховиків на зазначеному ринку, запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності страхових компаній на ринку сільськогосподарського страхування
Theoretical principles of development of the insurance marketing are considered in the article, his features are analysed at the market of agrarian insurance, the objects of near-term attention of marketing service of insurers are distinguished at the noted market, offered directions of improvement of marketing activity of insurance companies at the market of agricultural insurance
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785
Располагается в коллекциях:Випуск 98: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_98_2010_45.pdf93.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.