Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоря, О. П.-
dc.date.accessioned2024-02-21T13:24:56Z-
dc.date.available2024-02-21T13:24:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗоря О. П. Страховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиків. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47785-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні засади розвитку стратегічного маркетингу, проаналізовані його особливості на ринку аграрного страхування, виокремлено об'єкти першочергової уваги маркетингової служби страховиків на зазначеному ринку, запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності страхових компаній на ринку сільськогосподарського страхуванняuk_UA
dc.description.abstractTheoretical principles of development of the insurance marketing are considered in the article, his features are analysed at the market of agrarian insurance, the objects of near-term attention of marketing service of insurers are distinguished at the noted market, offered directions of improvement of marketing activity of insurance companies at the market of agricultural insuranceuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСтраховий маркетинг та його особливості на ринку аграрних ризиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 98: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_98_2010_45.pdf93.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.