Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Название: Ефективність маркетингових інвестицій в АПК
Авторы: Грубіч, Н. К.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Грубіч Н. К. Ефективність маркетингових інвестицій в АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. Розглянуто проблеми залучення, обліку та аналізу маркетингових інвестицій в АПК. Запропоновано шляхи аналізу результативності маркетингової діяльності, що грунтуються на розрахунку економічної ефективності та визначенні дохідності маркетингових інвестицій.
The necessity of strengthening the investment attractiveness based on marketing. The problem of attracting, keeping and analysis of marketing investment in agriculture. The ways of analyzing the effectiveness of marketing activities based on the calculation of economic efficiency and yield determining marketing investment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-31.pdf311.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.