Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Title: Ефективність маркетингових інвестицій в АПК
Authors: Грубіч, Н. К.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Грубіч Н. К. Ефективність маркетингових інвестицій в АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Обґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. Розглянуто проблеми залучення, обліку та аналізу маркетингових інвестицій в АПК. Запропоновано шляхи аналізу результативності маркетингової діяльності, що грунтуються на розрахунку економічної ефективності та визначенні дохідності маркетингових інвестицій.
The necessity of strengthening the investment attractiveness based on marketing. The problem of attracting, keeping and analysis of marketing investment in agriculture. The ways of analyzing the effectiveness of marketing activities based on the calculation of economic efficiency and yield determining marketing investment.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-31.pdf311.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.