Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрубіч, Н. К.-
dc.date.accessioned2024-02-21T11:18:04Z-
dc.date.available2024-02-21T11:18:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГрубіч Н. К. Ефективність маркетингових інвестицій в АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. Розглянуто проблеми залучення, обліку та аналізу маркетингових інвестицій в АПК. Запропоновано шляхи аналізу результативності маркетингової діяльності, що грунтуються на розрахунку економічної ефективності та визначенні дохідності маркетингових інвестицій.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of strengthening the investment attractiveness based on marketing. The problem of attracting, keeping and analysis of marketing investment in agriculture. The ways of analyzing the effectiveness of marketing activities based on the calculation of economic efficiency and yield determining marketing investment.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleЕфективність маркетингових інвестицій в АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-31.pdf311.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.