Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрубіч, Н. К.-
dc.date.accessioned2024-02-21T11:18:04Z-
dc.date.available2024-02-21T11:18:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГрубіч Н. К. Ефективність маркетингових інвестицій в АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47743-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. Розглянуто проблеми залучення, обліку та аналізу маркетингових інвестицій в АПК. Запропоновано шляхи аналізу результативності маркетингової діяльності, що грунтуються на розрахунку економічної ефективності та визначенні дохідності маркетингових інвестицій.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of strengthening the investment attractiveness based on marketing. The problem of attracting, keeping and analysis of marketing investment in agriculture. The ways of analyzing the effectiveness of marketing activities based on the calculation of economic efficiency and yield determining marketing investment.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleЕфективність маркетингових інвестицій в АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-31.pdf311.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.