Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Назва: Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі
Автори: Годованюк, А. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Годованюк А. В. Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Ефективність маркетингової діяльності тa конкурентоспроможність турпродуктів визначають за допомогою вибору показників, на основі яких проводиться порівняння. А оцінювання турпродуктів турфірми та головних конкурентів її на досліджуваному ринку проводиться, за допомогою інтегрального показника якості, що характеризує рівень споживчих властивостей турпродукту.
Efficiency of marketing activity and competitiveness of tourist products determine by the choice of indexes which a comparison is made on the basis of. And evaluation of tourist products of tourist company and main competitors it at the investigated market conducted, by the integral index of quality which characterizes the level of consumer properties of tourist products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-29.pdf347.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.