Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодованюк, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T11:03:33Z-
dc.date.available2024-02-21T11:03:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГодованюк А. В. Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739-
dc.description.abstractЕфективність маркетингової діяльності тa конкурентоспроможність турпродуктів визначають за допомогою вибору показників, на основі яких проводиться порівняння. А оцінювання турпродуктів турфірми та головних конкурентів її на досліджуваному ринку проводиться, за допомогою інтегрального показника якості, що характеризує рівень споживчих властивостей турпродукту.uk_UA
dc.description.abstractEfficiency of marketing activity and competitiveness of tourist products determine by the choice of indexes which a comparison is made on the basis of. And evaluation of tourist products of tourist company and main competitors it at the investigated market conducted, by the integral index of quality which characterizes the level of consumer properties of tourist products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleЕфективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-29.pdf347.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.