Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Название: Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі
Авторы: Годованюк, А. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Годованюк А. В. Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): Ефективність маркетингової діяльності тa конкурентоспроможність турпродуктів визначають за допомогою вибору показників, на основі яких проводиться порівняння. А оцінювання турпродуктів турфірми та головних конкурентів її на досліджуваному ринку проводиться, за допомогою інтегрального показника якості, що характеризує рівень споживчих властивостей турпродукту.
Efficiency of marketing activity and competitiveness of tourist products determine by the choice of indexes which a comparison is made on the basis of. And evaluation of tourist products of tourist company and main competitors it at the investigated market conducted, by the integral index of quality which characterizes the level of consumer properties of tourist products.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-29.pdf347.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.