Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Title: Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі
Authors: Годованюк, А. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Годованюк А. В. Ефективність маркетингової діяльності та інтегральний показник конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Ефективність маркетингової діяльності тa конкурентоспроможність турпродуктів визначають за допомогою вибору показників, на основі яких проводиться порівняння. А оцінювання турпродуктів турфірми та головних конкурентів її на досліджуваному ринку проводиться, за допомогою інтегрального показника якості, що характеризує рівень споживчих властивостей турпродукту.
Efficiency of marketing activity and competitiveness of tourist products determine by the choice of indexes which a comparison is made on the basis of. And evaluation of tourist products of tourist company and main competitors it at the investigated market conducted, by the integral index of quality which characterizes the level of consumer properties of tourist products.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47739
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-29.pdf347.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.