Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47731
Название: Формування маркетингового забезпечення продовольчого ринку України
Авторы: Гоголь, І. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Гоголь І. А. Формування маркетингового забезпечення продовольчого ринку України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): В України, як і в усьому світі велику увагу приділяють питанню забезпечення населення в достатній кількості якісними продуктами харчування. Тому, основним завданням та пріоритетом аграрної політики нашої держави є стабільне нарощування збуту продукції, а також експорт відповідного міжнародним стандартам готового якісного продовольства. Тільки за умови правильного формування маркетингового забезпечення продовольчого ринку можливий стабільний розвиток аграрної економіки і подальший її стійкий розвиток.
In Ukraine, as worldwide attention paid to the issue of population in enough quality food. Therefore, the main objective and priority of agricultural policy of our state is a stable increase in sales and exports of international standards of quality prepared food. Only if proper marketing of the food market of possible stable development of the agricultural economy and its continued sustainability.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47731
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-28.pdf429.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.