Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоголь, І. А.-
dc.date.accessioned2024-02-21T10:43:20Z-
dc.date.available2024-02-21T10:43:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоголь І. А. Формування маркетингового забезпечення продовольчого ринку України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47731-
dc.description.abstractВ України, як і в усьому світі велику увагу приділяють питанню забезпечення населення в достатній кількості якісними продуктами харчування. Тому, основним завданням та пріоритетом аграрної політики нашої держави є стабільне нарощування збуту продукції, а також експорт відповідного міжнародним стандартам готового якісного продовольства. Тільки за умови правильного формування маркетингового забезпечення продовольчого ринку можливий стабільний розвиток аграрної економіки і подальший її стійкий розвиток.uk_UA
dc.description.abstractIn Ukraine, as worldwide attention paid to the issue of population in enough quality food. Therefore, the main objective and priority of agricultural policy of our state is a stable increase in sales and exports of international standards of quality prepared food. Only if proper marketing of the food market of possible stable development of the agricultural economy and its continued sustainability.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleФормування маркетингового забезпечення продовольчого ринку Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-28.pdf429.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.