Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Назва: Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу
Автори: Буряк, Є. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Буряк Є. В. Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні напрями щодо можливої оптимізації маркетингових процесів на підприємствах агропромислового комплексу.
The article deals with the determination of the main trends concerning possible optimization of marketing processes at enterprises of agricultural complex.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-25.pdf262.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.