Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Название: Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу
Авторы: Буряк, Є. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Буряк Є. В. Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено основні напрями щодо можливої оптимізації маркетингових процесів на підприємствах агропромислового комплексу.
The article deals with the determination of the main trends concerning possible optimization of marketing processes at enterprises of agricultural complex.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-25.pdf262.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.